środa, 9 kwietnia 2014

nowa sukienka i Na Grunwald!


Podobnie jak co roku postanowiłam zacząć przygotowania do sezonu trochę wcześniej, żeby nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę. Jak dotąd udało mi się to chyba tylko raz, ale nie przeszkadza mi to próbować ;)
Znalazłam wełnę, (którą kupiłam przed poprzednim sezonem) na sukienkę i nogawice dla Pawła. Zaczęłam szyć sukienkę według wykroju, którego wcześniej nie używałam, ale idzie nie najgorzej.


Dotąd szyłam sukienki z 4 części, postanowiłam więc wykorzystać wykrój, który mam i trochę go zmienić.



Udało mi się wyciąć i spiąć sukienkę, muszę jeszcze trochę to poprawić, ale będę do tego potrzebowała pomocnej dłoni (spinanie czegoś na własnych plecach może być kłopotliwe ;)
A w międzyczasie kupiłam kolejną wełnę, będę mogła ją odłożyć do szafki na następny rok ;)


Niestety zdjęcia zrobiłam kartoflem, ale jak już skończę postaram się o lepsze ujęcia.

***

Marcus dostał na urodziny grę planszową Na Grunwald! i wreszcie mieliśmy trochę czasu, żeby przyswoić sobie zasady.


Gra ma bardzo ładną grafikę, postaci nie wyglądają jak wyrwane z koszmaru historyka fantastyczne potwory, to duży plus. Rozgrywka zajęła nam nieco ponad godzinę, ale to dlatego, że czytaliśmy zasady w czasie rozgrywki, myślę, że następna będzie krótsza. Wydawca podaje, że średni czas rozgrywki to 45 minut. Gra się dość przyjemnie, chociaż wydaje się, że niepotrzebnie powielono karty żywności i dukatów żetonami. Jest to gra dla 2 do 4 graczy, ale wydaje mi się, że granie w więcej niż 2 graczy będzie dużo bardziej wymagające.


Do gry dołączono też broszurkę z opisem konfliktu polsko - krzyżackiego.




Gra dostępna jest na stronie rebel.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz